Στην εργασία αυτή γίνεται παρουσίαση μιας παιδαγωγικής δραστηριότητας βασισμένη στην γλώσσα Logo. Η δραστηριότητα είναι δύσκολη στην επίτευξή της. Απαιτεί από τα παιδιά κριτική και συνδυαστική σκέψη με μεγάλη προβλεψιμότητα, καθώς και υψηλό επίπεδο εξοικείωσης με τη χρήση της γλώσσας Logo. Μας επιτρέπει να εκτιμήσουμε πόσο καλά τα παιδιά δημιουργούν, ελέγχουν και τροποποιούν τις ακολουθίες των εντολών για να σχεδιάσουν ένα σχέδιο. Μας επιτρέπει να εξακριβώσουμε αν τα παιδιά έχουν κατανοήσει το στόχο των διαδικασιών, των επαναλαμβανόμενων μοτίβων και των παραμετρικών διαδικασιών καθώς και την ανάγκη σύνταξής τους στο περιβάλλον της Logo, για να διευκολυνθούν στη δημιουργία σύνθετων γραφικών.